Łódź, ul. Pogonowskiego 80

Umów się już dziś! Zadzwoń do nas!

Tel: 608 203 031
Tel: 785 931 116

Bóle i zawroty głowy należą do często zgłaszanych dolegliwości. Jedną z głównych przyczyn są zaburzenia ruchomości szyjnego odcinka kręgosłupa. Często myślimy, że to przemęczenie, stres, silne emocje. Bardzo rzadko nie wiążemy bólu i zawrotów głowy z kręgosłupem. Jest to błąd.

Ból głowy wynikający ze schorzeń kręgosłupa pojawia się w części potylicznej głowy. Takie dolegliwości nasilają się przy odchyleniu głowy do przodu lub do tyłu. Często towarzyszy temu sztywność karku.

Zawroty głowy również mogą mieć swoje źródło w zwyrodnieniu kręgosłupa szyjnego. Wyrostki zwyrodniałych kręgów uciskają tętnice kręgowe, powodując zmniejszenie przepływu krwi, a to właśnie jest przyczyna zawrotów głowy. Pojawiają się one szczególnie podczas uniesienia głowy czy skręcenia.

Placówka Fizjopoint oferuje Państwu kompleksową terapię bólu i zawrotów głowy. Polega ona na przywróceniu prawidłowej ruchomości stawów kręgosłupa szyjnego, następnie nauki prawidłowych nawyków ruchowych. W wyniku prowadzonej terapii przepływ krwi do mózgu wraca do prawidłowego poziomu, zmniejsza się napięcie mięśni okolicy głowy i karku , co skutecznie eliminuje dolegliwości, a edukacja pacjenta zmniejsza ryzyko nawrotu.